Partnerzy:

GIMNAZJUM NR 8   XVI LOpobrane

 

 

 

Opinie:

  • XVI Liceum Ogólnokształcące w Krakowie

W sobotnie poranki cierpliwie z wielkim zaangażowaniem Pani Ania przybliżała młodzieży
tajniki dziennikarstwa. Profesjonalizm, dobra organizacja pracy, opanowanie w awaryjnych sytuacjach” to cechy, które uczniowie mogli podziwiać u naszej Pani Edukator. Sprawiły one, że zajęcia były atrakcyjne, pobudzały do intensywnego myślenia i działania. Dzięki projektowi uczniowie stali się bardziej odpowiedzialni, kreatywni, otwarci na świat i słuchacza. Mieli możliwość poznania przepisów prawa, popracowania w terenie z dyktafonem. Nauczyli się nienagannej dykcji, obycia z mikrofonem, działania w studio nagrań. Teoria poparta praktyką.

„ Szkoła w radiu” to strzał w dziesiątkę !!! Gratuluję wspaniałego pomysłu !!! Jak najwięcej
takich projektów !!!

Dziękuje za wspaniale spędzony czas.
mgr Małgorzata Borońska-Dąbroś XVI LO

  • Uczniowie

Projekt Szkoła w Radiu jest bardzo dobrym pomysłem dla osób, które chcą rozpocząć przygodę z radiem. Dzięki spotkaniom w radiu, tworzeniem wywiadów, sond oraz ich montowaniu, można bliżej poznać pracę dziennikarza. Na zajęciach panuje przyjazna atmosfera, przez co na każde spotkanie przychodzi się z uśmiechem na twarzy, mimo, że odbywają się w porannych godzinach w sobotę.

Iwona Grochot

Zaletą jest doświadczona prowadząca z podejściem do amatorskiej ekipy. Jak ktoś wiąże swoje ambicje zawodowe z pracą w mediach to taki projekt pozwala przyswoić sobie atmosferę tam panującą oraz oswajanie się ze stresem. Minusem jest to, że zajęcia są w sobotę rano.

Daniel Tereba

 

  • Uczniowie Prywatnego Gimnazjum nr 7 w Krakowie
Zajęcia w Radiu Pryzmat dużo nas nauczyły i pokazały, jak naprawdę wygląda praca w radiu. Było to dla nas nowe doświadczenie pełne zabawy i humoru. Z Panią Agnieszką Tobijasiewicz wspaniale nam się współpracowało. Podziwiamy Jej cierpliwość. Na pewno będziemy mile wspominać ten projekt.
Naszym zdaniem projekt Szkoła w Radiu był bardzo ciekawy i wiele z niego nauczyliśmy się. Chociaż przez chwilę mogliśmy zostać i poczuć się dziennikarzami radiowymi. Oswoiliśmy się z mówieniem do mikrofonu. Dzięki przeprowadzonym wywiadom poznaliśmy bliżej kolegów z innych klas naszej szkoły oraz naszych nauczycieli. Dowiedzieliśmy się o ich marzeniach i zainteresowaniach.
  • Uczniowie Prywatnego Gimnazjum nr 8 w Krakowie

Dzięki temu projektowi nauczyłam się bardzo dużo. Przede wszystkim stałam się bardziej otwarta na ludzi np. dzięki sondom ulicznym. Była to pewnego rodzaju integracja z ludźmi, która na pewno mi się przyda w przyszłości. Nauczyłam się też wiele ciekawych rzeczy dotyczących radia i przeprowadzanych w nim audycji. Oceniam ten projekt bardzo dobrze i cieszę się, że się do niego zgłosiłam nawet, że musiałam na niego poświęcić wiele czasu.

Maja Dyga

Myślę że, wiele nauczyłam się dzięki temu projektowi. Teraz nie będę miała problemów z podejściem do randomowych ludzi na ulicy z pytaniem. Wzmocniliśmy nasze więzy grupowe i nauczyliśmy się obowiązkowości. Co najmniej dwa razy musiałam zrywać się z lekcji, by wrócić do domu po zapomniany dyktafon 🙂 Zdałam sobie sprawę z tego, że zostawienie wszystkiego na ostatnią chwilę, nie jest zbyt mądre. Czy wyciągnę z tego jakieś wnioski? Zobaczymy 🙂

Zofia Wydra

Uważam że, ten projekt nauczył każdego uczestnika sumiennego i dokładnego wykonywania swoich obowiązków (oczywiście dotarło to do nas z czasem). Wydaje mi się, że wszyscy staliśmy się bardziej otwarci. Była świetna atmosfera dzięki, której przychodzenie do radia (nawet w piątki wieczorem) sprawiało dużą przyjemność.

Ewa Dyga

Ten projekt był bardzo fajny. Dowiedziałam się jak to jest nagrywać, a nie słuchać. Jest prawdopodobieństwo, że pójdę w tym kierunku.

Ela Samek

