PARTNERZY PROJEKTU

Gimnazjum Zgromadzenia Sióstr Najświętszej Rodziny z Nazaretu 

XXVIII Liceum Ogólnokształcące

VII Liceum Ogólnokształcące

KOSTKA Publiczne Gimnazjum Jezuitów im. Św. Stanisława Kostki w Krakowie

 

Oficjalne zakończenie projektu:

 

Prezentacja podsumowująca przeprowadzone audycje na żywo:

 

Opinie uczniów:

Gimnazjum Zgromadzenia Sióstr Najświętszej Rodziny z Nazaretu 

Podobało mi się, że dużo było zależne od nas, naszego upodobania i naszej pracy. Początkowo za dużo (nudnej) teorii (teoria zawsze jest  nudna), dla nas samo tworzenie audycji było dobrą zabawą.

Ola Szmolke

Warsztaty były świetnie spędzonym czasem. Zwłaszcza podobały mi się te w soboty, bo nie musiałem nigdzie jechać z rodzicami. Nagrywanie było super zabawą, dobrze spędzonym czasem, ciekawym doświadczeniem. Szkoda tylko, że trwało to tak krótko.

Julia Jędrzejczyk

Warsztaty były ciekawym i dla mnie nowym doświadczeniem. Mogłam się wiele z nich nauczyć. Wspaniałe było również zaangażowanie Pani Agnieszki. Jestem bardzo zadowolona, że brałam w nich udział.

Ala Tomczyk

Spotkania pozwoliły mi poznać tajemnice pracy w radiu. Pani okazała się być bardzo sympatyczną osobą, która angażuje się w naszą pracę. Polecam wszystkim!

Ola Gąsior

Przez te kilka miesięcy uczęszczania na spotkania do radia, tworzenia audycji, mieliśmy okazję bliżej poznać pracę dziennikarza. Zaskoczyło nas wiele rzeczy nie spodziewaliśmy się, że praca w radiu jest taka ciężka. Dzięki tym spotkaniom przełamaliśmy pierwsze lody i polubiliśmy to interesujące zajęcie. Teraz łatwiej jest się wypowiadać, a także pisać teksty. Pozytywnie oceniamy działalność w radiu.

Julia Sumera i Asia Krzeszowiak

Warsztaty radiowe oceniam bardzo dobrze. Miła atmosfera, p. Agnieszka, która zawsze pomoże poznać tajniki radia – wszystko sprawiało, iż zajęcia były ciekawe, interesujące, a czasem zabawne.

Jakub Firlej

Jeżeli mam być szczery to jest całkiem ciekawe. Uczestnicy mogą dowiedzieć się wielu interesujących rzeczy. Uważam, popełniłbym wielki błąd gdybym się nie zapisał na te warsztaty.

Oskar Dominik

Dzięki tym warsztatom, mogłem zobaczyć jak wygląda praca w radiu od kuchni. Mogłem poczuć się jak bym był dziennikarzem, i pracuje w radiu. Myślę, ze te warsztaty dały mi bardzo dużo nowych umiejętności.

Jakub Stanek

